Nejčastější dotazy
JAK URČIT SPRÁVNOU VELIKOST OBLEČENÍ?
Po rozkliknutí požadovaného zboží najdete ve fotografiích produktu tabulku velikostí, kde jsou popsány rozměry daného kusu oblečení. Podle toho lze správně určit tu pravou velikost pro vás.
ZBOŽÍ MI NESEDÍ, MŮŽU HO VRÁTIT?
Dle zákona a jak je uvedeno v Obchodních podmínkách e-shopu lze zboží do 14 dnů vrátit. Zboží musí být vráceno v původním stavu, v jakém bylo přijato, tedy nenošené, neprané a neporušené. V opačném případě je Prodávající oprávněn toto vrácení zboží neuznat.
CHCI ZBOŽÍ VRÁTIT, JAK TO MÁM UDĚLAT?
Na stránkách e-shopu, dole v ,,Informacích pro vás", otevřít odkaz formulář pro Odstoupení od smlouvy, ten zkopírovat, vyplnit, podepsat a spolu s pečlivě zabaleným zbožím, chráněným proti poškození, poslat na adresu uvedenou na začátku obchodních podmínek, nebo v kartě Kontakty. Spolu se zbožím ideálně poslat i kopii daňového dokladu z původní objednávky pro snadnější a rychlejší vyřízení.
ZA JAK DLOUHO MI POŠLETE PENÍZE ZPĚT?
V případě řádného vyplnění Odstoupení od smlouvy, včetně čísla účtu, vám peníze zašleme zpět do 14 dnů od přijetí vaší žádosti na naší adrese.
CHCI ZBOŽÍ VYMĚNIT ZA JINOU VELIKOST.
V případě výměny velikosti oblečení nutno postupovat jako při vrácení zboží, tedy Odstoupení od smlouvy, ve lhůtě 14 dní. Pro získání zboží ve správné velikosti nutno učinit zcela novou objednávku na e-shopu.
ZA JAK DLOUHO MI ZBOŽÍ PŘIJDE?
Každý kus oblečení má v informacích napsanou dostupnost, dle které se odvíjí následné odeslání na adresu Kupujícího. V případě zboží, u kterého je uvedena dostupnost Skladem, odesíláme maximálně do 1 týdne, v případě potisku zboží, do 3 dnů v případě objednaného zboží bez potisku.
JAK ZBOŽÍ REKLAMOVAT?
V případě očividného poškození zboží, nezapříčiněné nevhodným zacházením, obnošením, sušením v sušičce i přes nedoporučení a praní na nevhodnou teplotu, lze zboží reklamovat. Na Úvodní straně e-shopu, dole v ,,Informacích pro zákazníky", je vzorový formulář pro Reklamaci zboží, ten zkopírovat, vyplnit, podepsat a spolu s pečlivě zabaleným zbožím, chráněným proti poškození, poslat na adresu uvedenou na začátku obchodních podmínek, nebo v kartě Kontakty. Spolu se zbožím ideálně poslat i kopii daňového dokladu z původní objednávky pro snadnější a rychlejší vyřízení.